  • Data: 2003-05-01 20:53:02
    Temat: Re: Płacenie podatków
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert z Łodzi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8p783$jap$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Witam
    > Posiadam stronę sportową, dokładnie klubu piłkarskiego.
    > Pomyślałem, że
    > dobrym pomysłem byłoby zrobienie działu sklep który oferowałby
    > dostępne
    > koszulki. Teraz pytanie: gdzie należy to zgłosić aby uzyskać
    > zgodę i jak
    > wygląda sprawa rozliczania się z fiskusem? Sprzedaż pewnie nie
    > będzie duża -
    > kilka, kilkanaście koszulek.

    Zarejestrować w Urzędznie Gminy DG, zarejestrować się U.S. i w GUS-ie,
    założyć konto, wyrobić pieczątkę. Prowadzić KPiR lub ew.sprzedaży + rejestry
    VAT, ew. inne ewidencje. Miesięcznie składać VAT-7 a po wystąpieniu dochodu
    w wys. obligującej do zapłaty podatku także PIT-5. Opłacać co miesiąc co
    najmniej ub. zdrowotne (jeśli masz gdzieś etat) lub zdrowotne + społeczne i
    wysyłać od czasu do czasu raport DRA do ZUS.

    Sądzę, że koszty prowadzenia będą większe niż potencjalne zyski :-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab