  • 1. Data: 2003-10-14 08:28:33
    Temat: Płatnik do jasnej ciasnej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Czy ktos tu wysyła do zus wielu płatników jednym kluczem?

    Mam taki problem - wysyłam funkcją "wyslij dokumenty wielu płatników"
    (wysyłka automatyczna).
    Wysyła pierwszy z zaznaczonych zestawów a potem "zwisa". Po paru
    minutach mówi że wysłanie sie nie powiodło.
    Pomaga przełączenie się na innego płatnika i z powrotem na wysylającego
    lub zamknięcie i ponowne otwarcie programu. Wtedy mogę wysłać nastepny -
    JEDEN zestaw.
    Szlag mnie trafia że musze wysyłac po jednym zestawie.

    Ktos ma tak samo albo może jakąs rade?

    Aha, ma SDI jeżeli to jakas różnica.
    No i jeszcze nie dograłam patcha.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-10-14 08:36:49
    Temat: Re: Płatnik do jasnej ciasnej
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    > JEDEN zestaw.
    > Szlag mnie trafia że musze wysyłac po jednym zestawie.

    Maddy, a probowalas zadzwonic na ich infolinie 0801-346-002 ?
    Ja dzwonilam tam wielokrotnie i chociaz takich problemow, jak Ty nie mialam,
    to jednak za kazdym razem mi pomagali.

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-10-14 09:26:18
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > wysłać nastepny - JEDEN zestaw.
    > Szlag mnie trafia że musze wysyłac po jednym zestawie.

    A nie wysyłasz pzrypadkiem do Warszawy? Jeśli tak to zmień na Gdańsk
    lub Wrocław. Może pomoże.

  • 4. Data: 2003-10-14 09:41:35
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > JEDEN zestaw.
    > Szlag mnie trafia że musze wysyłac po jednym zestawie.

    =====================
    Tak wlasnie On sie zachowuje. Ja wysylam zawsze po jednym - i gdy widze ze
    kartki lataja zbyt dlugo wciskam "anuluj" i wysylam jeszcze raz. Zajmuje to
    mniej czasu. Jesli serwer zus nie odpowie zaraz po zadaniu platnika, to
    platnik ma tam wmontowany jakis obrzydliwie dlugi timeout, Dlatego lepiej
    przerwac i sprobowac jeszcze raz.
    Atomek

  • 5. Data: 2003-10-14 10:01:57
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Dokładnie mam takie samo zdanie jak ATOMEK.
    Automatycznie wysyłam do Warszawy, kiedyś próbowałam 2 x po 20 minut i nie
    poszło. Spróbowałam rano w dniu następnym i poszło odrazu.
    HT

  • 6. Data: 2003-10-14 11:29:51
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    TH wrote:

    > Automatycznie wysyłam do Warszawy, kiedyś próbowałam 2 x po 20 minut i
    > nie poszło. Spróbowałam rano w dniu następnym i poszło odrazu.

    Bo nowy płatnik po instalacji ma ustawione na Warszawę i większość
    Użytkowników nie przestawia. Skutek jest taki, że Warszawa się zatyka.
    Gdańsk i Wrocław idzie dużo lepiej

  • 7. Data: 2003-10-14 12:34:08
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Chyba masz racje jak instalowałam PłATNIKA i wybrałam automatyczną wysyłkę,
    on pokazał mi ZUS Warszawa, a ponieważ w starym wysyłałam do Warszawy to
    myśłam, że dlatego on (taki mądry) wybrał akurat Warszawę. To co mogę w
    każdej chwili zmienić ?
    Jak myślicie ?, a jak teraz wszyscy grupowicze przestawią na Gdańsk ? To
    znowu sie zatka.Gdańsk ???? Ha Ha Ha
    TH

  • 8. Data: 2003-10-14 12:50:18
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    TH wrote:

> [...]
    > Warszawy to
    > myśłam, że dlatego on (taki mądry) wybrał akurat Warszawę. To co mogę

    Oczywiście można zmienić

    > Jak myślicie ?, a jak teraz wszyscy grupowicze przestawią na Gdańsk ?
    > To znowu sie zatka.Gdańsk ???? Ha Ha Ha

    Większość tzw zwykłych użytkowników nic nie przestawia tylko po prostu
    klnie i czeka żeby doszło

  • 9. Data: 2003-10-15 07:02:51
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > mniej czasu. Jesli serwer zus nie odpowie zaraz po zadaniu platnika, to
    > platnik ma tam wmontowany jakis obrzydliwie dlugi timeout, Dlatego lepiej

    Atomku .... kurdelebele masz racje ... jak na razie z tym wysyłaniem
    pojedynczo płatników
    Ja już nawrzucałem programistom (bo do nich dotarłem) kazałem się utopić
    autorom zasad dziaania programy ...... kulka to za drogo ....
    Niestety wysłałem część automatycznie a część recznie ...efekt ...... nikt
    nie wie, czy właściwe potwierdzenia odebrałem
    ale to już inna historia.

    Chyba dobrze Prokomowi idzie, bo już ma zarejestrowanych ponad 4.000
    (słownie: CZTERYTYSIĄCE) problemów z Płatnikiem.
    Kurdefrak a ja mam jeden tylko problem: Muszę używać Płatnika.

    a teraz bedę zmieniał bazę accesową na sql ... buuuuuuuuu
    już współczuję ludziom na infolinii (przecież oni niewinni) ale kogoi mam
    zapytać?????

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2003-10-15 17:57:36
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

    > Oczywiście można zmienić

    Ale raczej nie zmieniaj po wysyłce a przed pobraniem potwierdzenia ;-)

    Slawek