    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik do jasnej ciasnej
    Date: Wed, 15 Oct 2003 09:02:51 +0200

    > Tak wlasnie On sie zachowuje. Ja wysylam zawsze po jednym - i gdy widze ze
    > kartki lataja zbyt dlugo wciskam "anuluj" i wysylam jeszcze raz. Zajmuje
    > mniej czasu. Jesli serwer zus nie odpowie zaraz po zadaniu platnika, to
    > platnik ma tam wmontowany jakis obrzydliwie dlugi timeout, Dlatego lepiej
    > przerwac i sprobowac jeszcze raz.
    > Atomek

    Atomku .... kurdelebele masz racje ... jak na razie z tym wysyłaniem
    pojedynczo płatników
    Ja już nawrzucałem programistom (bo do nich dotarłem) kazałem się utopić
    autorom zasad dziaania programy ...... kulka to za drogo ....
    Niestety wysłałem część automatycznie a część recznie ...efekt ...... nikt
    nie wie, czy właściwe potwierdzenia odebrałem
    ale to już inna historia.

    Chyba dobrze Prokomowi idzie, bo już ma zarejestrowanych ponad 4.000
    (słownie: CZTERYTYSIĄCE) problemów z Płatnikiem.
    Kurdefrak a ja mam jeden tylko problem: Muszę używać Płatnika.

    a teraz bedę zmieniał bazę accesową na sql ... buuuuuuuuu
    już współczuję ludziom na infolinii (przecież oni niewinni) ale kogoi mam
    zapytać?????

    pozdrawiam
    fart