    From: "Sławomir Stępniak" <s...@p...onet.pl1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik i druki do ZUSu
    Date: Fri, 28 Feb 2003 16:24:16 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@vk87.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
    news:b3n2lu$2ojp$1@news.atman.pl...
    | Nie w marcu!!!! Ostatni raz za marzec w kwietniu!!!!

    dzieki, to szczera prawda, człowiek w koncu pytał od kiedy, a ja z rozpedu
    ciemnote wciskam
    prawidłowa odpowiedz w rzeczy samej jest : ostani raz za marzec w kwietniu

    | zatrudniasz więcej niż 9 osób więc wypadkowe ci się nie zmienia

    tez prawda, ja nie będę zmieniał, zle sie wyrazilem, ale Zakład Udoju
    Społecznego raz na rok składkowy obiecał obwieścić nowe procenty (gdzieś tak
    koło prima aprilis) i one mnie będą dotyczyć. Nie będzie to "...zmiana
    wynikajaca ze zmiany wysokosci minimalnej podstawy wymiaru skladek." czyli
    zwolnienie z obowiązku deklaracji nie dziala.