  • Data: 2004-06-10 22:54:37
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: Krzysztof Gołębiak <g...@d...wytnij.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wlon napisał(a):
    > Witam
    Również
    > Przepraszam, ale.... niedobrze mi się robi, jak czytam niektóre
    Mnie również!
    > wypowiedzi. Mogę to zrozumieć tylko jednoznacznie - osoby wypowiadające
    > się nie mają nic wspólnego z instalacją Płatnika na różnych platformach
    A na jakiej platwormie jeszcze chodzi płatnik oprócz Windows?

    > czy sercerach. A pisanie o pakietowym nagrywaniu graniczy z głupotą i
    > samozniszczeniem się!!!! Jeszcze nie zdarzyło się, aby po kilku
    > miesiącach BEZPIECZNIE odczytać tak nagrane dane!
    Bzdury wypisujesz człowieku!

    > I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    > uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!
    Nie widzę żadnego probelmu

    > JEDYNA słuszna metoda, w przypadku bazy MSAccess - to metoda Maddy!
    > KOPIA CAŁEGO KATALOGU z zastrzeżeniem, że należy PAMIĘTAĆ hasła!!!
    Bzdura! wystarczy tylko baza w pliku *.mdb

    > instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej - te same dyski
    > (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!
    Bzdura! Można zainstalować w dowolnej lokalizacji, wystarczy później
    wskazać właściwą bazę

    > Zupełnie inaczej instaluje się i robi kopię w przypadku SQLa! Tu lepiej
    > niech robi to nadworny informatyk, bo za dużo by pisać, a i tak dla
    > niektórych to "czarna skrzynka". Przede wszystki trzeba najpierw
    > zatrzymać motor bazy danych! A potem kopiować.
    Bzdura! Kopię wykonuję się przy pomocy narzędzia osql przy włączonym
    serwerze!

    --
    Rownież pozdrawiam
    Krzysztof Gołębiak