  • Data: 2004-06-11 13:02:51
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 cze o godzinie 23:07, na pl.soc.prawo.podatki, wlon napisał(a):

    > Przepraszam, ale.... niedobrze mi się robi, jak czytam niektóre
    > wypowiedzi.

    Z całym szacunkiem - to nie czytaj - kto Ci każe?

    > Mogę to zrozumieć tylko jednoznacznie - osoby wypowiadające
    > się nie mają nic wspólnego z instalacją Płatnika na różnych platformach
    > czy sercerach.
    ^^^^^^^^^
    Chodzi Ci zapewne o serwer? :P
    Jak słusznie zauważył Krzysztof G. - na jakich /platformach/
    pracujesz/owałeś z Płatnikiem? - ROTFL^^^^

    > A pisanie o pakietowym nagrywaniu graniczy z głupotą i
    > samozniszczeniem się!!!! Jeszcze nie zdarzyło się, aby po kilku
    > miesiącach BEZPIECZNIE odczytać tak nagrane dane!

    Stosujesz nośniki CDR/W kupione z jakiejś zapchlonej stodole po 0,04
    złotego to co się dziwisz? Kto Ci każe/poleca stosowanie nośników
    "noname"??
    Właśnie - sam się zniszczasz.

    > I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    > uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!

    Co w twoim mniemaniu oznacza /pad systemu/ ?? Od tego zależy odpowiedż -
    mógłbym z Tobą podjąć /rękawicę/ w tej materii, ale.....o tym poniżej.

    > Prosze Pasństwa!
    > JEDYNA słuszna metoda, w przypadku bazy MSAccess - to metoda Maddy!
    > KOPIA CAŁEGO KATALOGU z zastrzeżeniem, że należy PAMIĘTAĆ hasła!!!

    bardzo radykalnie stwierdzasz....szkoda tylko że nie masz _absolutnie_
    racji. LOL

    > Po padzie należy NAJPIER od nowa zainstalować NOWEGO Płatnika, a po
    > restarcie komputera !!!!!!! (bardzo ważne!!)

    ...tutaj jest kolejny punkt o którym już pisałem wyżej, a dokończę
    niżej.....

    > nadgrać z płyty. Oczywiście instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej -
    te same dyski
    > (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!

    ROTFL na maxa

    > A hasło pamiętane jest w rejestrze Windozy!

    Ehhhh...poczytaj - na pewno Ci się przyda:
    http://platnik.fork.pl/index.php

    > Zupełnie inaczej instaluje się i robi kopię w przypadku SQLa! Tu lepiej
    > niech robi to nadworny informatyk, bo za dużo by pisać, a i tak dla
    > niektórych to "czarna skrzynka".

    No właśnie...za dużo by pisać.
    Rozpisałeś, i zrobiłeś z siebie tylko totalnego /informatyka/ :P
    Przede wszystkim, jak pisałem wyżej, mógłbym podnieść /rękawicę/ ale ...nie
    ma z kim - z tych wywodów które tu przedstawiłeś sugeruje lepiej byś zajął
    się np. pieczeniem droźdżówek - a nie negowaniem poważnych porad.
    Twoja /kariera/ w Usenecie jest dosyć ciekawa......http://tiny.pl/hql

    Nie niszcz się chłopie, nie niszcz...... :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany