    From: e...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatności kartą z konta osobistego a KUP i Kpir
    Date: 28 Apr 2007 03:50:42 -0700

    Serdecznie dziękuję za odpowiedź, ale i tak nadal mam watpliwości.
    Różny US może różnie takie sytuacje traktować. Słyszałem już o takiej
    sytuacji, że US dowalił jakiejś osobie podatek jak sobie przelewała
    pieniądze z konta firmowego na konto osobiste. US potraktował to tak.
    Konto firmowe jest firmę (osoba fizyczna), konto osobiste jest na
    osobę prywatną. W świetle prawa są dwa byty prawne. Więc jeżeli są to
    dwa byty prawne, to dla osoby prywatnej jest to nieopodatkowany
    dochód, który należy opodatkować. Raz że tej osobie dowalili podatek
    to jeszcze karę. Po prostu chore. To Państwo jest po prostu chore...

    Pozdrawiam.