  • Data: 2005-10-02 21:17:08
    Temat: Re: Po jakim czasie FV ?
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gonia wrote:
    > Użytkownik Mariusz_M napisał:

    > jezlei jest to firma, ktora wystawila paragon fiskalny z kwota VAT, to
    > musi wystawic f-re VAT
    Tak, tylko jak pisałem sprzedaż odbyła się 24.09 a dziś (02.10) kasjerka
    powiedziała mi, że "po pierwsze - zakończyli miesiąc, po drugie minęło 8
    dni od zakupu - faktury nie wystawią" :-(

    > wyzej to ja podalam warunki, na jakich ona musi, i co TY masz zrobic,
    > coby i VAT i dochodowka
    >
    > inna sprawa,ze nei rozumiem, co znaczy, ze jak nie f-ra VAT to i kosztow
    > nie?;>
    A jak mogę wpisać zakup w koszty i rejestr VAT nie mając faktury tylko
    paragon ??

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/