  • Data: 2005-10-02 21:48:41
    Temat: Re: Po jakim czasie FV ?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz_M napisał:

    > Tak, tylko jak pisałem sprzedaż odbyła się 24.09 a dziś (02.10) kasjerka
    > powiedziała mi, że "po pierwsze - zakończyli miesiąc, po drugie minęło 8
    > dni od zakupu - faktury nie wystawią" :-(

    wiec niech wystawia f-re dla osoby fiz.na podstawie ordynacji ( maja
    obowiazek 3 miechy - strasznie nie chce mi sie otwierac ordynacji w tej
    chwili )
    a Ty wystawisz im note korygujaca ( jak Ci sie nie bedzie chcialo do
    nicj jechac, to zastosuj nasza metode: razem z nota wrzucamy
    zaadresowana i oplacona koperte do siebie, zwrotke mamy w przeciagu 3-4 dni)

    > A jak mogę wpisać zakup w koszty i rejestr VAT nie mając faktury tylko
    > paragon ??

    na podstawie paragonu nie mozesz ( nie liczac jakis tam wyjatkow, ktore
    moim zdaniem i tak nie maja racji bytu od strony podatkowej ), ale
    zakladalam, ze to jednak jest VATowiec, ktory ma obowiazek w przeciagu 3
    miesiecy wystawic f-re i.t.d.