  • 1. Data: 2011-07-02 12:06:07
    Temat: Re: Podatek Belki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 13:55, E pisze:
    > Witam
    >
    > Czy w temacie "podatek Belki" coś się zmieniło
    > od 1 lipca?
    > Gdzie ta sprawa jest opisana - jako fakty a nie
    > przewidywania?

    Fakty są takie, że nowe zasady zaokrąglania podatku już obowiązują.

    A w przedmiocie przewidywań i spekulacji :)
    http://www.remitent.pl/po-lokatach-antybelkowych-ant
    ybelkowe-weksle/2511

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2011-07-02 12:29:51
    Od: "E" <e...@e...com>

    > Fakty są takie, że nowe zasady zaokrąglania podatku już obowiązują.
    Czyli mówiąc po ludzku dzienna kapitalizacja już nie chroni
    przed podatkiem Belki, czy tak?
    Jeśli tak, to dlaczego niektóre banki ciągle w reklamach podają
    oprocentowanie z podatkiem Belki i bez?
    Pełno takich przykładów można znaleźć np. na stronie www.comperia.pl.

  • 3. Data: 2011-07-02 12:52:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 14:29, E pisze:
    > Jeśli tak, to dlaczego niektóre banki ciągle w reklamach podają
    > oprocentowanie z podatkiem Belki i bez?
    > Pełno takich przykładów można znaleźć np. na stronie www.comperia.pl.

    Gdzie dokładnie, bo strona spora, a na pierwszy rzut oka nic
    podejrzanego mi się nie nasunęło.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-07-02 13:00:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-02 14:29, E wrote:
> [...]
    > przed podatkiem Belki, czy tak?
    > Jeśli tak, to dlaczego niektóre banki ciągle w reklamach podają

    Pewnie dlatego, że te regulacje mają wejść w życie od 1 stycznia 2012.

    Piotrek

  • 5. Data: 2011-07-02 13:11:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 15:00, Piotrek pisze:

    > Pewnie dlatego, że te regulacje mają wejść w życie od 1 stycznia 2012.

    Głowę bym dał, że to już w tym roku :) A tyle hałasu... Za rok to już
    może żadnych podatków nie będzie. Nic nie będzie :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-07-02 14:00:42
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-07-02, o godz. 14:52:11
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Gdzie dokładnie, bo strona spora, a na pierwszy rzut oka nic
    > podejrzanego mi się nie nasunęło.

    Bo nie wyczułeś że to spam ;)

    Tomek

  • 7. Data: 2011-07-02 14:26:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 16:00, tomek pisze:

    > Bo nie wyczułeś że to spam ;)

    Sęk w tym, że już od dawna miałem ubzdurane w głowie, że koniec belki to
    już od dziś...

    Ale jak jeszcze rok, to ok :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-07-02 14:44:44
    Od: "E" <e...@e...com>

    > Sęk w tym, że już od dawna miałem ubzdurane w głowie, że koniec belki to już od
    dziś...

    > Ale jak jeszcze rok, to ok :)

    Jeśli jest tak, jak pisze Piotrek to pół roku.
    Ale ciągle nie mogę znaleźć przepisu, który to reguluje.

  • 9. Data: 2011-07-02 15:18:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-02 16:44, E wrote:
    > Jeśli jest tak, jak pisze Piotrek to pół roku.
    > Ale ciągle nie mogę znaleźć przepisu, który to reguluje.

    Ordynacja podatkowa

    Piotrek

  • 10. Data: 2011-07-02 15:28:19
    Od: "E" <e...@e...com>