  • 1. Data: 2011-07-01 09:08:11
    Temat: Re: daszek na balkonie i hałas w czasie deszczu
    Od: "rom" <r...@o...pl>

    Wiem...nie ta grupa

  • 2. Data: 2011-07-01 10:17:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Wiem...nie ta grupa

    Nie ta, ale zawsze mozesz doniesc na niego do "skarbowki" - tudziez
    przeprowadzic sie do "domku pod lasem", gdzie nie bedzie zadnych sasiadow
    ani na gorze, ani na dole.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-07-14 20:46:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-07-01 12:17, SDD pisze:
    > Nie ta, ale zawsze mozesz doniesc na niego do "skarbowki" - tudziez
    > przeprowadzic sie do "domku pod lasem", gdzie nie bedzie zadnych sasiadow
    > ani na gorze, ani na dole.
    Taaa - jasne. Srające ptaki, ryczące jelenie, szumiące drzewa - i
    skończy się na szarpaniu z nadleśnictwem w Trybunale Praw Człowieka ;-)

    Maciek