  • 1. Data: 2004-05-02 20:00:24
    Temat: Podatek VAT od paliwa
    Od: "Jan Michalak" <p...@p...onet.pl>

    Czy po 1-05-2004 nadal będę mógł odliczać VAT od zakupionego paliwa do
    samochodu z "kratką" ?

    --
    Używam M2 - klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-05-03 09:47:28
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa
    Od: "Tomasz Moch" <m...@n...com.pl>

    Nie

  • 3. Data: 2004-05-03 12:27:53
    Od: "PABB" <p...@g...eta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Moch" <m...@n...com.pl> napisał :

    > Nie

    Nie całkowicie - jeżeli samochód jest objęty umową leasingową to po
    zarejestrowaniu jej w US (do 14.5.2004) do końca trwania umowy można
    odliczać VAT z paliwa.

    Oczywiście jeżeli ładowność jest większa od normy określonej w Ustawie
    (patrz odpowiedni wzór) to nadal możesz odliczać VAT bez względu na formę
    dokonania zakupu.

    pozdrawiam
    Asia

  • 4. Data: 2004-05-03 17:31:37
    Od: Krzysiek <c...@o...pl>

    Myślę, że właśnie wtym momencie nie całkowiecie jest jak piszesz,
    ponieważ po zarejestrowaniu umowy będziesz mógł odliczyć vAT z rat
    leasingowych lub innych umów najmu, a nie od paliwa jeżeli auto nie
    spełnia wzoru "Lisaka"
    Chris

  • 5. Data: 2004-05-03 20:59:49
    Temat: Podatek VAT od paliwa cd.
    Od: "Jan Michalak" <p...@p...onet.pl>

    Przepraszam wszystkich za tak banalne pytanie jak w pierwszym poście, ale
    zadałem go przed zaznajomieniem się z tym tematem w archiwum grupy. Mój
    problem jest jednak nadal nierozwiązany.
    Otóż mam samochód z homologacją w której dopuszczlna ładowność wynosi 674
    kg oraz ilość osób
    " 2lub 3", w dowodzie rejestracyjnym mam wpisane: ilość osób 2, w
    adnotacjach urzędowych w dowodzie
    dopisek; ilośc osób 2/3, a w książce pojazdu; ilość osób 5. Gdzie uzyskać
    interpretację tej paranoi?
    Odliczć VAT od paliwa czy nie?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    --
    Używam M2 - klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/

  • 6. Data: 2004-05-04 04:53:49
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa cd.
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

> [...]
    > adnotacjach urzędowych w dowodzie
    > dopisek; ilośc osób 2/3, a w książce pojazdu; ilość osób 5. Gdzie uzyskać
    Najwazniejsze jest to co jest w homologacji lub dowodzie.
    Jesli masz tam 2/3 to i tak sie lapiesz na odpowiednia ladownosc.

    Maciej

  • 7. Data: 2004-05-04 06:08:53
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-04 06:53, Użytkownik Maciej Przyboś napisał :

    > Najwazniejsze jest to co jest w homologacji lub dowodzie.
    > Jesli masz tam 2/3 to i tak sie lapiesz na odpowiednia ladownosc.
    >
    > Maciej

    mógłbyś podać, gdzie jest napisane o tym, że bierze się to co w dowodzie
    (rejestracyjnym)? Bo ja tylko widzę świadectwo homologacji a znam kilka
    samochodów, które mają w dr 7 a w homo 5

    andy_nek

  • 8. Data: 2004-05-04 10:30:57
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Tue, 04 May 2004 08:08:53 +0200, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> pisze:

    >mógłbyś podać, gdzie jest napisane o tym, że bierze się to co w dowodzie
    >(rejestracyjnym)? Bo ja tylko widzę świadectwo homologacji a znam kilka
    >samochodów, które mają w dr 7 a w homo 5

    Jam mam w homologacj 2 osoby a w dowodzie 2 poprawione na 4.
    Przypuszczam, że ważny jest stan aktualny, czyli ten z dowodu
    rejestracyjnego.

    Ale cieszyłbym się, gdyby było odwrotnie ;-)

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 9. Data: 2004-05-04 11:03:30
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Andrzej Popowski napisał:

    > Jam mam w homologacj 2 osoby a w dowodzie 2 poprawione na 4.
    > Przypuszczam, że ważny jest stan aktualny, czyli ten z dowodu
    > rejestracyjnego.
    >
    > Ale cieszyłbym się, gdyby było odwrotnie ;-)

    art. 86 ust.7 mówi wyłącznie o świadectwie homologacji.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 10. Data: 2004-05-04 11:11:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik /slawek napisał:
> [...]

    Poprawione???
    W dokumentach sie nic nie poprawia.

    > art. 86 ust.7 mówi wyłącznie o świadectwie homologacji.

    Istotonie.

    A tak a propos - jak to możliwe że wydano dowód rejestracyjny niezgodny
    ze świadectwem homologacji? Na jakiej podstawie wydano dowód?

    Ja miałam przypadek gdy źle wpisano dla samochodu ładownośc bo źle
    przetlumaczono niemieckie papiery (ciężarowy mercedes dostał 470kg a
    powiniem miec ponad tonę). Po zauważeniu blędu wystapilismy do urzędu
    ktory dowód wydał o sprostowanie. Urząd wydał nowe dokumenty z
    prawidłowymi danymi.

    Jeżeli w homologacji jest inna liczba osób niz w dowodzie to nalezy
    sprostować tą informację niezwlocznie po zauważeniu błędu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl