  • Data: 2007-09-20 16:35:02
    Temat: Re: Podatek i firma (Vat?)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Sokolowski w <news:fctpvs$pq8$1@inews.gazeta.pl>:

    > Mam problem i zupelnienie wiem gdzie moge poczytac jak to policzyc i ile
    > podatku "sie nalezy"

    My też, każda inna odpowiedź będzie wróżeniem z fusów

    > Sytuacja prosta: dwie osoby wykonujace ta sama prace na umowe zlecenie

    Tą samą, czy taka samą?

    > - (niech bedzie administrowanie systemem informatycznym)
    > kwota brutto 3800pln

    A dlaczego nie usługa transportowa?

    > ALE:
    > os. 1. Nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej

    [...]

    > os2. Prowadzi dzialalnosc gospodarcza

    A te usługi to w zakresie tej działalności?

    > WIEC - jaki podatek zaplaci - prosze o pomoc !!nie mam pojecia jak to
    > policzyc

    Jak na wstępie, chcesz sie dowiedzieć mniej więcej rzetelnie, czy chcesz
    wróżbę? Jeśli to pierwsze to "do spowiedzi" przystąp, jeśli to drugie to
    odpowiedź brzmi od -1000000 do wysokości maksymalnej kary ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]