  • Data: 2010-10-29 19:44:46
    Temat: Re: Podatek od spłaty kredytu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/29/2010 1:33 PM, Ajgor wrote:

    > To już jest dokładniejsze wyjaśnienie. Dzięki.
    > A jak by to wyglądało od strony prawno-podatkowej, jak bym z synem spisał
    > umowę, że ja mu spłacam kredyt, ale traktujemy to jako moją pożyczkę dla
    > niego (nieoprocentowaną), i on mi ją spłaci na przykład za jakiś czas?

    2% od umowy pożyczki, ale siakies zwolnienia jeszcze tam sa, wiec moze
    wyjdzie i zero. zalezy od kwoty.
    przy czym nie zdziw sie, jak "za jakiś czas" US poprosi o dowód spłaty
    pożyczki i przy braku bedzie sie dowalał.

    Pisać krótko: pożyczam tyle i tyle do wtedy i wtedy. kropka.
    Po kiego grzyba w umowie o pozyczke pisac cos o ratach kredytu
    przy czym ty masz pożyczyć synowi, najlepiej na jego konto bankowe, a
    nie bezpośrednio do banku, bo ci US znowu nakopie.