eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od sprzedaży rzeczy firmie przez osobę prywatną › Re: Podatek od sprzedaży rzeczy firmie przez osobę prywatną
  • Data: 2008-04-08 13:14:49
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży rzeczy firmie przez osobę prywatną
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Stawka "zw" ma zastosowanie na przykład do transakcji opisanych w art.
    > 43 ustawy o vat,

    "Na przykład" w Twoim zdaniu oznacza, że Ty podałeś przykład.

    > sugerujesz, że pytający chce sprzedać np. mleko kobiece? ;)

    Nie , to Ty to swoim przykładem zasugerowałeś.
    Ja o niczym takim nie pisałem, o Twoich przykładach tym bardziej.

    Ale odwrócę pytanie - jaką stawkę zastosujesz na fakturze VAT, na której
    sprzedajesz samochód osobowy, używany dłużej niż pół roku, od którego VAT
    nie odliczałeś, bo nie mogłeś?