  • Data: 2013-02-14 20:10:12
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży ruchomości?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-14 20:04, Maria pisze:
    > Myślę, że powinieneś udać się do specjalisty.

    W ciągu kilku lat sprzedałem na allegro setki książek "z domu" oraz
    ubranek po moich dzieciach. Jeśli naprawdę masz czyste intencje, to rób
    to bez obaw. W najgorszym przypadku będziesz miała rodzinę za świadków,
    że książki owe były w domu od lat.

    Fakty świadczące, że możesz robić to zawodowo:
    - kupowanie starych książek (zwłaszcza na allegro)
    - sprzedawanie wielu egzemplarzy tej samej książki
    - sprzedawanie książek w ilości znacznie przekraczającej ilość spotykaną
    nawet w bardzo "oczytanych" domach.

    --
    Liwiusz