  • 41. Data: 2004-05-15 16:13:25
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > PS. Pomijam już fakt, że dokumentów Inteligo nie wyedytujesz w tym
    > programie, no ale przecież nie może ci to w niczym przeszkadzać ;))).

    Joj, a co w nich takiego szczególnego?

  • 42. Data: 2004-05-15 16:51:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 18:13:25 +0200, w <c85fnu$qgf$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Joj, a co w nich takiego szczególnego?

    To nie wiesz? Wzruszające...

  • 43. Data: 2004-05-15 16:51:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 17:27:22 +0200, w <c85cti$a3q$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Wg wyżej wymienionego, zaletą Inteligo jest to że wyciągi i potwierdzenia
    > dostarcza jako PDF, w przieciwieństwie do innych banków gdzie potwierdzenia
    > są formowane jako HTML.
    > Na ile zrozumiałem Radosława Popławskiego, to edytować HTML (żeby np.
    > "poprawić sumę przelewu") każdy potrafi, a edycja PDFa to wg niego rzecz
    > skomplikowana.

    Nawet nie chce mi się twoich bzdur komentować.
    Najpierw poczytaj sobie o domentach Acrobata, potem zabieraj głos.
    Bo możesz się ośmieszyć tak jak teraz.

  • 44. Data: 2004-05-15 18:02:34
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Nawet nie chce mi się twoich bzdur komentować.
    >Najpierw poczytaj sobie o domentach Acrobata, potem zabieraj głos.
    >Bo możesz się ośmieszyć tak jak teraz.

    w czym się ośmiesza? może chodzi Ci o to, ze dokument inteligo jest
    zabezpieczony przed edycją? ale mam kolege grafika, który w pdf zrobi Ci
    identyczny w 20 minut

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2004-05-15 18:03:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > To nie wiesz? Wzruszające...

    Wiesz, nie używam Inteligo więc nie mam materiału do prób.
    W przeciwieństwie do ciebie jak mi bank nie odpowiada to z niego rezygnuję.
    Ale ty tego nie możesz zrobić, prawda? O czym byś wtedy pisał ...
    :-)

  • 46. Data: 2004-05-15 18:36:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 20:03:23 +0200, w <c85m64$dlf$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Wiesz, nie używam Inteligo więc nie mam materiału do prób.

    Nie musisz mieć, wystarczy, że przeczytasz o dokumentach PDF.

    > W przeciwieństwie do ciebie jak mi bank nie odpowiada to z niego rezygnuję.

    Ja już dawno zamknąłem konto w Inteligo, tak nawiasem...

    > Ale ty tego nie możesz zrobić, prawda? O czym byś wtedy pisał ...
    > :-)

    Konto w parodii banku zwanej mBankiem zamknąć nie mogę, a po drugie trzymam,
    żeby nie być drugiem Bogdanem B. i wiedzieć o czym piszę :))).

  • 47. Data: 2004-05-15 18:39:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 20:02:34 +0200, w <c85lm0$8cf$1@inews.gazeta.pl>, "gasper"
    <g...@p...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > w czym się ośmiesza? może chodzi Ci o to, ze dokument inteligo jest
    > zabezpieczony przed edycją? ale mam kolege grafika, który w pdf zrobi Ci

    A ja mam kolegę, który zrobi pieczątkę pocztową w 5 minut.

    Ale nie będę przy tym pisał bzdur, że "zrobienie pieczątki jest tak samo proste
    jak wyedytowanie potwierdzenia z mBanku i zmiana cyferek w Notatniku".

  • 48. Data: 2004-05-15 19:11:06
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Nie musisz mieć, wystarczy, że przeczytasz o dokumentach PDF.

    A co tu jest do czytania? Są dokumenty z hasłem, są i bez.
    Wyksztuszenie że PDFy z Inteligo mają hasło zabrało ci całe popołudnie.
    Co za komunikatywność!

    > Konto w parodii banku zwanej mBankiem zamknąć nie mogę, a po drugie
    > trzymam, żeby nie być drugiem Bogdanem B. i wiedzieć o czym piszę

    Wiem, wiem... ta parodia dalej płaci ci rozsądne odsetki od lokaty
    antypodatkowej w przeciwieństwie do wielu innych nie-parodii. Oni to chyba
    robią złośliwie?

  • 49. Data: 2004-05-15 19:38:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 21:11:06 +0200, w <c85q10$29m$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > A co tu jest do czytania? Są dokumenty z hasłem, są i bez.
    > Wyksztuszenie że PDFy z Inteligo mają hasło zabrało ci całe popołudnie.

    Nie. Pisałem, że 'ściągnięcie Acrobata, zainstalowanie i edycja nie jest tak
    proste jak edycja pliku w Notatniku'. A może nadal tak uważasz?
    Uwaga o zabezpieczeniu była wtrącona mimochodem, na marginesie. Ale przecież ty
    uważasz siebie za zwolnionego z czytania ze zrozumieniem.

    > Co za komunikatywność!

    Przecież nie będę zasypywał wiedzą, wiedza przyswajana po kolei będzie lepiej
    utrwalona. :>

    > Wiem, wiem... ta parodia dalej płaci ci rozsądne odsetki od lokaty
    > antypodatkowej w przeciwieństwie do wielu innych nie-parodii. Oni to chyba
    > robią złośliwie?

    Rozsądne, czyli niższe niż parę innych, czasem wyraźnie??
    No to niech ci będzie, że rozsądne...

  • 50. Data: 2004-05-15 20:47:01
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    >Ale nie będę przy tym pisał bzdur, że "zrobienie pieczątki jest tak samo
    proste
    >jak wyedytowanie potwierdzenia z mBanku i zmiana cyferek w Notatniku".

    widzisz, dla niektórych jest łatwiej podrobić pieczątke niż uruchomić
    komputer i notepada :-)
    więc, że coś jest proste to pojęcie względne