  • 11. Data: 2002-12-03 15:50:12
    Temat: Re: Podwyzszenie wartości środka trwałego a umorzenie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Dec 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik - [...]
    >+
    >+ > Z dyskusji o oponach zimowych dedukuję że odpowiadający (wtedy)
    >+ > miał na myśli najskrajniejszy przypadek: zakup na jednej fakturze
    >+ > za kwotę jednostkową 1500 i łączną 4500... !
    >+
    >+ Czy przypadkiem w ustawie nie stoi jak byk napisane,

    Stoi, stoi, było w wątku na co się niżej powołuję (nie widać ??)
    Pytanie skąd jeden z poprzedników
    wziął zastrzeżenie "jeśli w tym roku nic więcej nie dokupiłeś".
    [...]
    >+ > Literalnie tak napisali... Ciekaw jestem czy jest jakiś
    >+ > wyjątek (wątpię, rozporządzenie nie ma prawa zmieniać
    >+ > ustawy !).
    [...]
    >+ Z logika mozna miec klopoty, bgy postawimy pytanie czy czescia jest jedna,
    >+ czy cztery opony.....czyli JEDEN KOMPLET opon...

    Erm... no... Komplety są dwa, bo z przyczyn technicznych opony
    należałoby wymieniac parami ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-12-04 00:42:28
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:asiai0$1d9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Z logika mozna miec klopoty, bgy postawimy pytanie czy czescia jest
    jedna,
    > czy cztery opony.....czyli JEDEN KOMPLET opon...

    Dobrze że chociaz z oponami nie ma takich problemów ;))

    Sark

  • 13. Data: 2002-12-04 02:28:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Ech ..
    Dobrze że chociaz z __dętkami__ nie ma takich problemów ;))