    From: "Piotrek Raj" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Polska Piękny kraj(ale życie ciężkie)
    Date: Fri, 18 Feb 2005 13:54:49 +0000 (UTC)

    Sprawa wygląda tak w umowie jest napisane ze jest to "przyznanie bezrobotnemu
    jednorazowo środków na podjęcie dziłalności" Żeby dostac pieniądze musiałem
    dokonać zabepieczenia tej kwoty (ja akurat mam blokade tej kwoty na koncie)
    jeżeli będe prowadził dzialalnośc minimum 12 miesięcy i wydam pieniądze wydług
    harmonogramu, do tego musze im przedstawiać zaświadzenia z ZUS że opłacam
    wsyztskie składki. To bezrobocie oblokuje mi te pieniądze na koncie. Więc
    według mnie jest to puki co pożyczka która będzie umożona w 2006 jeżeli
    spełnie wymagania. Więc dziwi mnie to dlaczego oni kazują mi się rozliczyć z
    tej kwoty w Urzędzie Skarbowym!!!!