  • Data: 2007-01-21 14:37:58
    Temat: Re: Pomyłka w zeznaniu PIT-37 2005 - jaki mandat
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > korekta swoją drogą a mandat swoją. nie znalazłem sam tego
    > błędu lecz dostałem wezwanie z US w celu wyjaśnienia.

    Bądź grzeczny i miły.
    POwiedz że możesz za to NIEUMYŚNE wykroczenie zapłacić np max 100PLN.
    Pamiętaj że teraz mamy 4tą żeczpospolitą i jeśli się nie zgodzisz na mandat
    (mnie kiedyś wciskali 1kPLN za 2 dniowe spóźnienie samej deklaracji VAT-7)
    to piszesz odwołanie i oni muszą sprawę skierować do sądu, a nie jeak kiedyś
    w UBkistanie dowalał Ci naczelnik wg palca

    Piotrek Wywrot