    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 20 Jan 2015 15:23:16 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Pomysł na koszty?

    On Sun, 18 Jan 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No, ale zastanawiam się, co z takiego życia codziennego jeszcze?
    > Jakiś skrawek czynszu za mieszkanie? Za wodę ? Za prąd?

    Przecież to lat temu parę było przedyskutowane.
    Z Twoim bardzo aktywnym udziałem.
    Przepisy się nie zmieniły.
    Masz wydzielony, "zajęty" kawałek "na DG"?
    (przepis na podział "po powierzchni" jak był tak jest, przepisu
    na podział "po czasie" jak nie było tak nie ma, a przepis
    jest potrzebny, bo nie jest spełniony warunek "nabycia
    w celu" więc KUP za "zużycie w celu" musi być czymś podparte).

    W tę wodę chyba sam nie wierzysz, nie wspominając ile to jej
    zużywasz "na DG". Formalnie można, jak prąd.
    Prąd do komputera? Starym licznikiem IMVHO.
    Wg mnie nie ma wymogu "certyfikacji", jak licznik sprawny
    to zużycie wykazuje i już.

    FYI: wielokroć pisałem, że sam NIE odliczam takich kosztów.
    Z braku "wydzielenia" między innymi.

    pzdr, Gotfryd