    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 9 Mar 2015 08:54:22 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Pomysł na koszty?

    On Sun, 8 Mar 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No jakże to, przecie to chodząca reklama. Ja np. jeżdżę cały czas oklejonym
    > reklamą autem.

    A przepisu przeczytać nie łaska?
    (hint: "nie zaliczonych do środków trwałych" czy jak to tam idzie).

    > Toć jak pójdę na osobiste spotkanie w kurtce z firmowym logo,
    > to po drodze reklamę głoszę.

    Dlatego pisałem "po uważaniu" - przyjmą tę interpretaję albo nie
    i ostoi się ona przed WSA albo nie.

    > No jakbym miał 20 tysięcy miesięcznie, to bym się zachwycał :)

    Mi chodzi o zachwyt kiedy zabraliby Ci 80% na podatki, bo o tym
    pisałeś. O zachwyt z oddania 16 z tych 20 tysięcy.

    > No ja wiem, ale chodzi o mechanizm.

    > No właśnie trochę było.

    Nie, IMO "na siłę" sprowadza się do kosztu nieopłacalnego, a nie
    do szczegółowej analizy co się *opłaca*.

    > Wygodniej byłoby zostać w VAT. Ale kosztowniej.

    No więc do tego nie wyrażam zdziwienia.

    pzdr, Gotfryd