  • Data: 2006-10-03 06:48:52
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Oct 2006, intercomln wrote:

    > Oszczędność. Mam wielu kontrahentów,z którymi nie zawarłam umowy mają saldo
    > zerowe i jetem pewna że nie będę już z nimi współpracowała.

    Moment, moment.
    Z jakiego aktu prawnego Ci wyszło, że ktoś z kim:
    - nie masz zawartej umowy
    - nie dokonałaś transakcji (w danym roku)
    - nie masz żadnych zobowiązań (w obie strony) do rozliczenia
    ...jest "kontrahentem"?

    > To po co wysyłać

    Ale IMO Twoje pytanie sugerowało że pytasz o kogoś kto *jest*
    kontrahentem, czyli z kim była dokonywana transakcja (ale saldo
    jest zerowe)!

    pzdr, Gotfryd