  • Data: 2006-10-04 08:08:48
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > No żesz... zapłacisz taką, jaka wynika z *błędnie* odczytanej faktury!!
    > Ktoś przeczytał 1111,21 zamiast 111,21 i taka została wpisana "po obu
    > stronach".

    no to ja nie rozumiem;-)
    przeczytałam 1 111,21 i tak puściłam przelew. To kesięgując wyciag
    bankowy nie wpiszę 111,21 tylko 1 111,21, bo inaczej nie zamknie mi się
    bank.
    płacę gotówką? no to wpisuję do raportu 111,21, ale nie gra mi kasa.
    Zakładając, że ejstem porządna;>, to robiąc na koniec dnia raport kasowt
    przewala mi się przed okami, że komuś wypłaciłam te 1000 zł więcej jak
    powinnam

    innych mozliwości nie widzę

    > Goniu, przynosi pracownik f-rę płatną przelewem, księgują ją gdzie tam
    > trzeba - z *błędnym* wpisem wartości - i na podstawie tego błędnego
    > wpisu płacą.
    > Naprawdę kasa i bank będzie grała.
    > Niby skąd weźmiesz informację że ta kwota jest błędna, oprócz ponownego
    > czytania faktury oczywiście ;>, jeśli ktoś na podstawie błędnego zapisu
    > zapłaci?

    j.w.???

    aaa, chyba dociera do mnie........nie jest to takie proste, zapewniam
    Cie;-) chyba , że kroś wpierw dokonuje wpisu do ksiąg , a potem na
    podstawie takiego wpisu dokonuje pzrelewów. Ale ja jeszcze sie z kimś
    takim nie spotkałąm.

    > Ależ zbilansują Ci się!
    > Masz wpis 1111,21 zł "do zapłaty", 1111,21 "zapłacono".

    ja dalej tego nie widzę;-)
    szczególnie, że płatności dokonywane są zazwyczaj przez kogo innego jak
    osobę, któa wpukuje dane na konta, zakąłdam, że później przynajmniej
    rejestry VAT są sprawdzane - i wtedy ta nieprawidłowość wyjść musi