    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca na etat i DG
    Date: Tue, 04 Sep 2007 01:00:40 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 3 września 2007 19:59
    (autor Buster
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fbhi15$prj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale ja nie będę chciał robić z tego tajemnicy.

    No i? Jak ta sama działka to zapewne tak czy siak, nawet przypadkiem,
    coś ,,wyniesiesz''. Ogólnie, póki się lubicie z szefem, to kul... A jak się
    przestaniecie, to cię zapewne pozwie również za wyimaginowane korzyści...
    Jak udowodnisz, że klient X jest Twoim a nie podebranym? Pomijam już samą
    możliwość takiego rozgraniczania....

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl