    From: chasm <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca tymczasowa-chorobowe-zas.macierzyński
    Date: Mon, 05 Nov 2007 21:53:38 +0100

    On Mon, 5 Nov 2007 21:46:41 +0100, Jagna <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Gratuluję :)
    >
    >To trochę NTG jest takie cuś jak: pl.praca.dyskusje
    >ale coś pomogę :)

    Tak wieeemm ... ale napisałem na kilka grup, bo dzwonienie po ZUS i
    inspekcji pracy nic do tej pory nie wyjaśniło - w jednym ZUS
    stwierdzili, że za skomplikowana sytuacja...... bez komentarza.

    >doprecyzuj rodzaj umowy. Bo ta "tymczasowość" może oznaczać np. umowę
    >zawartą na okres próbny albo np. na czas określony.

    Dokładnie jak napisałem, umowa o pracę tymczasową (dokładnie przez
    Creyfs) czyli nie przedłuża się zatrudnienia do czasu porodu.

    >to nie ta bajka. Można wykorzystać te dwa tygodnie, ale raczej na dwa
    >tygodnie przed terminem rozwiązania określonym przez lekarza, a nie dwa
    >miesiące wcześniej.

    Tak tylko teoretyzuję, w przepisach jest napisane, że conajmniej 2
    tygodnie itd.... zwrot conajmniej sugeruje, że można dłużej ?

    Może teraz coś się wyjaśni ?
    Na razie dzięki za odzew :)

    --
    chasm-Rafał