  • Data: 2008-02-01 18:29:13
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-02-2008 o 19:00:44 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jako ceniący sobie rozrywkę na troszkę jednak innym poziomie niż
    > osiagniety w
    > tym temacie - wstaję z podłogi i siadam na fotel a to oznacza ,że wracam
    > do
    > poziomu dyskusji dla mnie naturalnego i cierpliwie czekam tu na ciebie.
    > Jak spadniesz już z drzewa i zdołasz się podnieść do poziomu krzesła -
    > daj
    > znać.

    Austriaccy generałowie mieli za złe Napoleonowi że pokonuje ich postępując
    wbrew prawidłom sztuki wojennej.
    Sprawiasz mi wrażenie takiego austriackiego generała, jesteś świetny w tym
    co robisz,
    poukładany, z ogromnym zasobem słownictwa i łatwością tworzenia
    wyrafinowanych związków
    frazeologicznych.
    Jednoczesnie - oceniając wyłącznie Twoje wypowiedzi na tej grupie - jesteś
    niewolnikiem statycznej rzeczywistości.
    Był(albo jeszcze jest) taki gość - Lou Gerstner - przyszedł do IBM i
    zmienił świat, nic nie wiedząc o tranzystorach.
    Nie trzeba być geekiem od silikonu, żeby rozruszać silikonowego dinozaura
    - wystarczy mieć w sobie energię,
    chęć działania, roztoczyć górnolotną wizję i sprecyzować mierzalne cele.
    Świata nie zmieniają "niedasiści" Twojego pokroju - tylko ci, którzy nie
    wiedzą że czegoś się nie da.

    To takie 3gr od obserwatora wątku - nic nie dodając Rzecznikowi P.K.

    pozdr,
    tommyz