  • Data: 2008-02-01 18:00:44
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli *się obrażasz* to mnie to nie obchodzi. Nikogo nie pomówiłem ani
    > nie znieważyłem.

    > Zwracasz uwagę na rzekome komunały samemu nimi szafując? :>
    > Proszę, nie rozśmieszaj.

    Bardzo dziękuje , za ten tekst. Polemika z tobą to perwersyjna czysta
    przyjemność i rozkosz intelektualna, o ile oczywiście komuś sprawia
    przyjemność ; prostota i infantylizm z dodatkiem agresywnie paranoicznego
    szowinizmu z elementami natręctw i fobii- rozmowy z nadętym ,
    zindoktrynowanym i przemądrzałym małolatem populistą z LPR.

    Jako ceniący sobie rozrywkę na troszkę jednak innym poziomie niż osiagniety w
    tym temacie - wstaję z podłogi i siadam na fotel a to oznacza ,że wracam do
    poziomu dyskusji dla mnie naturalnego i cierpliwie czekam tu na ciebie.
    Jak spadniesz już z drzewa i zdołasz się podnieść do poziomu krzesła - daj
    znać.

    Pzdr- Kriss