  • 11. Data: 2007-05-21 08:01:17
    Temat: Re: Premier i depozyt nieprawidłowy :D
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.05.2007 Schpakoo! <s...@u...krak.pl> napisał/a:

    > Zasadniczo lepiej byłoby premierowi te kase darowac, gdyz mialby spokoj z
    > podatkiem z uwagi na stopien pokrewienstwa z mama (oczywiscie do pewnej
    > kwoty). Potem, jakby potrzebowal, mama podarowalaby jemu z powrotem itd.

    No tak, tylko trzeba to zgłaszać w US ALBO zapłacić podatek. :) Na dłuższą
    metę kłopotliwe. Na pewno dużo bardziej kłopotliwe, niż założenie własnego
    rachunku bankowego. :) Poza tym można jego numer podać tylko w kancelarii
    RM i nigdzie indziej, to nie wypłynie :)

    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2007-05-21 08:01:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.05.2007 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:

    > Oprócz tego że właściciel oddał pieniądze w depozyt
    > pełnomocnikowi. I tutaj jest kłopot, właściwy czy niewłaściwy ... ? Bo
    > niby depozytariusz oddaje (do kasy w banku) te same pieniądze które
    > dostał, tyle że deponent dostaje już nie te same ....

    Podejrzewam, że banki działają na podstawie przepisów specjalnych.

  • 13. Data: 2007-05-22 12:29:14
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 19 May 2007 16:41:55 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Masakra ... czyli jak ja miałem konto wspolne z dziewczyną

    Byliście współposiadaczami tego rachunku?

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 14. Data: 2007-05-22 13:05:41
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Byliście współposiadaczami tego rachunku?

    Nie ... procedury banku nie przewidywały wówczas współposiadaczy
    "prywatnych" nie posiadajacych wspólnoty majatkowej. Ja własciciel, a
    ona pełnomocnik.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 15. Data: 2007-05-26 06:42:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Samotnik wrote:

    > Na pewno dużo bardziej kłopotliwe, niż
    > założenie własnego rachunku bankowego. :) Poza tym można jego numer
    > podać tylko w kancelarii RM i nigdzie indziej, to nie wypłynie :)

    Gdzieś w prasie czytałem trochę ośmieszający premiera komentarz
    (że zacofany itd), ale bardziej zwróciłem uwagę na fakt, że to właśnie
    obrót gotówkowy jest domeną łapówkarzy. Ci, którzy rozliczają się przez
    bank,
    zawsze mogą udowodnić kto kiedy i za wpłacił. Jak ktoś unika
    rozliczeń pozostawiających dowody, to co można sobie pomyśleć?