  • Data: 2008-08-25 08:55:40
    Temat: Re: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 09:43, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Sugerujesz, że mają informatora w straży pożarnej? ;)

    :) Zglaszasz im dla wlasnego bezpieczenstwa. Jesli nie zglosisz to
    potem pewnie uznaja ze sam ukryles papiery a na pozar tylko zwalasz.

    >    Czy posiadanie zeskanowanej dokumentacji w komputerze pozwala na
    > zgodne z prawem jej odtworzenie?

    Druknac KPiR zawsze mozesz, ale to juz nie bedzie oryginal. Co za tym
    idzie nie bedzie korzystac domniemania prawdziwosci, a jedynie bedzie
    stanowic zwykly dowod w postepowaniu.

    Czytalem kiedys o takiej historii, tyle ze nie pozar a prawdopodobnie
    upozorowana kradziez. Przychody facetowi uznali, koszty w 80%
    odtworzyl wiec uznali ze byly zadeklarowane rzetelnie, aczkolwiek
    skoro nie mial faktur i nie wiedzial gdzie ich szukac(te 20% to byly
    jednorazowe zakupy ktorych nie pamietal) to wywalili z kosztow i VAT
    do zwrotu i tyle.
    Jesli gosc faktycznie upozorowal calosc zeby ukryc jakas machloje, to
    zrealizowal plan w calosci.