  • Data: 2004-11-10 07:58:51
    Temat: Re: Problem z Krukiem
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Tue, 9 Nov 2004, Mariusz wrote:
    > [...]
    >

    > Moment.
    > Wezwana WIE że dzwoniła.
    > NIE WIE czy zapłaciła - znaczy "wyrzuciła kwit".
    > Po polsku: "jest sobie winna"... :(
    >
    > Dura lex, sed lex...

    Gotfrydzie, ja też dzwoniłem. Zgodnie z regulaminem NOM z tamtego okresu
    faktura za te rozmowy miała przyjść z TPSA. Faktura z NOMu była
    niezgodna z regulaminem. Zapłacenie faktury NOM nie zwalnia dzwoniącego
    z zapłacenia w przyszłości faktury z TPSA obejmującej te same rozmowy.
    IJ się ode mnie odczepiła po jednym telefonie.

    pzdr

    Tomek

    Pracuj w portalu INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f1839