    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z US - pomocy
    Date: Thu, 12 Oct 2006 20:49:09 +0200

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1160666782.737953.258060@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...
    > Witam,
    > w 2000 r razem z mezem kupilam mieszkanie. Czesc pieniedzy na
    > wspolne
    > mieszkanie przypadly w calosci ze sprzedazy mojego mieszkania
    > kupionego
    [...]

    Powiem Ci, że jakoś dziwnie to wszystko wygląda. W każdym razie ja
    bym sie nie spieszył z udawaniem się do US, raczej bym ich olał,
    tzn. cos im tam dla zabawy odpisał i udokumentował, że nie możesz
    przyjść.
    Być może istotna informacją jest to, że w dniu 1 stycznia
    praktycznie wszystkie ewentualne "żale" US w stosunku do roku 2000
    (w stosunku do lat wczesniejszych już są przedawnione) ulegają
    przedawnieniu. Może dlatego tam im się "pod dupą pali", że ktoś
    sobie wymarzył jakąś premię na święta.

    No ale każdy odpowiada za siebie.

    marekz