  • Data: 2007-07-06 20:26:04
    Temat: Re: Produkcja
    Od: Siarra <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ej... poczekaj troszkę, bo to zależy CO ta firma wprowadza ;)
    > Jeśli firma wprowadza części (producent, importer), a Jan "produkuje"
    > komputer, to on wprowadza go na rynek, ot i co!

    Interesowałem się sprawą kiedy był obowiazek zgłoszenia (chyba we wrześniu
    2006). Kontaktowałem się wtedy z organizacją odzysku aby ustalić co i jak
    aby zarejestrować się jako wprowadzający i zostałem poinformowany, że w
    przypadku składania komputerów wystarczy, że zostanę "zbierającym". W sumie
    to dość logiczne - mój dostawca płaci za wprowadzenie komponentów na rynek
    ( ma na FV odpowiednią informację), ja nie dodaję do tego ani grama - czemu
    od tego samego towaru ma być drugi raz odprowadzana opłata produktowa?

    Moim zdaniem to czy na fakturze ktoś sprzedaje "komputer" czy osiem
    pozycji: "procesor", "płyta" ... itd nie robi żadnej różnicy. No chyba, że
    faktycznie sprzedajesz niezmontowany sprzęt ( i potrafisz to udowodnić).

    pozdrawiam

    Mateusz