  • Data: 2007-07-06 21:33:02
    Temat: Re: Produkcja
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Jul 2007 22:27:25 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Raczej idzie o to, że CE najczęsciej jest *oznaczeniem*, a nazwa
    > "certyfikat" nie odpowiada prawnemu znaczeniu tego słowa, przynajmniej
    > dla istotnej większości wyrobów!

    Co faktycznie znalazłam na cytowanej tutaj stronie:

    "Intencją wnioskodawców było wyraźne rozróżnienie pomiędzy wieloma
    istniejącymi znakami certyfikacji a europejskim symbolem zgodności z
    dyrektywami Nowego Podejścia, czyli oznakowaniem CE"

    > Tak czy siak, CE będzie "oznaczeniem" - czy konkretny wyrób wymaga
    > certyfikacji czy nie!

    =d03dc2d5417027e853267c71c989bbaf&mId=3

    > Zastrzegam że z braku czasu i motywacji nie przystępuję do czytania,
    > a to co napisałem powyzej jest streszczeniem "z głowy czyli z niczego"!

    Przybliżyłeś temat - dziękuję :)

    Przejrzałam bardzo pobieżnie materiał na tej stronie i chyba jednak wolę to
    Twoje "z niczego". Ilość informacji jest tam zatrważająca, współczuję tym,
    którzy muszą przebrnąć przez całość, przeprowadzić analizy ryzyka, ustalić
    istotne zagrożenia, poczytać dyrektywy...
    Aż się chce działać, nieprawdaż? :/

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna