  • Data: 2002-01-03 09:34:45
    Temat: Re: "Produkcja" komputera - jak ksiegowac podzespoly?
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > W 2 000 roku kupilismy "markowe" przenosne komputery. dzialaja, lecz bylo
    > nimi
    > sporo klopotu. w tym roku kupilismy tez jeden "markowy".

    a najlepsza zabawa jest z dokupieniem np pamieci do takiego firmowego
    komputera np po 2 latach:)

    u mnie na wydziale mieli jakies kompy HP i nie bylo ich stac na zmiane na
    nowsze - wiec naukowcy chcieli dokupic troszke ramu zeby maszynki dzialaly
    troszke lepiej - i co?:)
    i nic! nie dokupili - bo HP juz nie produkowalo takich elementow - mieli juz
    nowsze:-)

    biedni naukowcy testowali rozne pamieci nie "formowe hp" i nie udalo sie
    zadnej dobrac z ktora by te komputerki dzialaly poprawnie

    ja mam w domciu i w pracy "skladaki" i nie mam ZADNYCH problemow z ich
    upgrade'em!
    i nikt mnie nie potrafilby namowic na kupno np compaqa stacjonarnego

    ania