  • Data: 2009-11-05 20:49:11
    Temat: Re: Program do KPiR ?
    Od: "AnnaZbrowska" <anna.zbrowska@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja natomiast polecam program KPiR firmy Varico. Nie dosyć, że z firmowej strony
    Varico mogłam pobrać pełnowartościową wersję Bezpłatny Start tego programu, do
    potestowania przez 30 dni, to jeszcze miałam możliwość wybrania wersji spełniającej
    moje oczekiwania. Po podjęciu przeze mnie decyzji o zakupie programu KPiR
    dowiedziałam się że w cenie programu mam nieograniczony dostęp do serwisu
    telefonicznego, aktualizacji, filmów instruktażowych w najwyższej jakości dostępnych
    również z poziomu programu to jeszcze obsługa Sprzedawców i serwisantów nie
    pozostawia żadnych złudzeń że długo nie zrezygnuję z usług tej firmy! Obecnie firma
    wprowadziła do programów również kanał informacyjny dla klientów o nazwie VaricoNews,
    który pozwala być mi na bieżąco ze wszystkimi nowościami i aktualizacjami, bez
    odrywania się od pracy w programie - coś niesamowitego. Nadmienię jeszcze, że w razie
    jakichkolwiek wątpliwości w działaniu programu mogę przesłać do nich swoje archiwum i
    nic za to nie płacą!!! Z tego co mi wiadomo firmy konkurencyjne każą płacić sobie za
    wszystko i to wcale nie małe kwoty.

    Jeszcze raz polecam gorąco firmę Varico