  • 1. Data: 2002-11-16 11:24:44
    Temat: Program do pelnej ksiegowosci..
    Od: "Mango" <x...@r...pl>

    dla wielu podmiotow.....Jaki polecacie (adres producenta)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-16 14:09:20
    Temat: Re: Program do pelnej ksiegowosci..
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 16 Nov 2002 12:24:44 +0100), "Mango"
    <x...@r...pl> był(a) napisał(a):

    >dla wielu podmiotow.....Jaki polecacie (adres producenta)

    Debeściak, choć nie najtańszy:
    http://www.tgsoft.pl/

    Na pewno nie produkty Insertu!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 3. Data: 2002-11-16 18:02:06
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    www.matrix.pl
    Symfonia,

    wielu chwali, cena niestety nie najniższa

    Olo

  • 4. Data: 2002-11-16 20:42:33
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Polecam kilka, ceny są różne:
    - Simple
    - Mikroplan
    - CDN
    - dGcs Handlowa
    --pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-20 14:54:44
    Od: "ewa" <e...@p...onet.pl>

    NAAAAJLEPSZY- dGCS!!! ZADNEJ SYMFONII!!!

    --
    ewa

  • 6. Data: 2002-11-22 14:47:19
    Od: ".SlaWek." <s...@p...pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Debeściak, choć nie najtańszy:
    > http://www.tgsoft.pl/
    >
    > Na pewno nie produkty Insertu!

    to napisz dlaczego nie Insert!
    mam demo ich softu... wyglada ok (za malo wiem aby powiedziec czy dziala
    tez dobrze), ale jesli wiesz ze cos jest nie tak z tym softem to napisz,
    pliiiizzz..... :-)

    Pozdrawiam
    .SlaWek.

  • 7. Data: 2002-11-22 23:27:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 22 Nov 2002 15:47:19 +0100), ".SlaWek."
    <s...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >to napisz dlaczego nie Insert!
    >mam demo ich softu... wyglada ok (za malo wiem aby powiedziec czy dziala
    >tez dobrze), ale jesli wiesz ze cos jest nie tak z tym softem to napisz,
    >pliiiizzz..... :-)

    Hm... Miałem do czynienia tylko z gratyfikantem. Napisany pod DOSa,
    funkcjonalność niska, do tego miał problemy z drukowaniem (jak to pod
    DOSem). Może inne produkty są lepsze, ale generalnie oni to trzaskają
    w jakimś dzikim FoxPro pod DOSa i o ile nie jesteś fanatycznym
    zwolennikiem DOSowych programów, to choćby wspomniany przeze mnie
    TGSOft daje spore możliwości.

    W Gratyfikancie problem był ze zdefiniowaniem wydruków wg wlasnych
    potrzeb. A takie rzeczy jak treść umowy o pracę/zlecenia/o dzieło
    (Gratyfikant to Kadry/Płace) muszą być modyfikowalne. Część szablonów
    była edytowalna jako szablon, część w ogóle musiałem grzebać po
    pólbinarnych plikach. Insert nie chciał dostarczyć kodów do
    wykorzytsania w budowie szablonów (choćby tych, które oficjalnie sie
    budowało w programie).

    Generalnie może i działał dobrze (nie wiem, nie pracowałem na nim, a
    tylko póbowałem pomóc w konfiguracji), ale był oporny jak rzadko.