  • 1. Data: 2005-10-26 19:19:32
    Temat: Program do wystawiania faktur VAT
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jaki bezplatny program do wystawiania fVAT polecacie?

    Uzywam w tej chwili jednego, ale ma on jedna wade: nie podaje na fakturez
    warotosci brutto przy kazdej pozycji.
    Tylko wartosc sprzedazy netto i dopiero na koniec jest fraza Ogolem wg
    stawek VAT i tam dolicza podatek.

    Moze polecic cos prostego w obsludze (samo wystawianie fvat, bez ksiegowania
    itd) co przy azdej pozycji podaje tez wartosc brutto?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-10-26 19:40:57
    Temat: Re: Program do wystawiania faktur VAT
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaki bezplatny program do wystawiania fVAT polecacie?

    zerknij na lefthand. Nie wiem czy spełni Twoje
    oczekiwania jako program do wystawiania faktur
    ale doskonale sprawdza się u mnie jako CRM (jest to
    jeden z modułów)

    --
    rok
    "Najwyższy szczebel drabiny sukcesu nigdy nie bywa

  • 3. Data: 2005-10-26 19:55:08
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal M" napisał:

    > Jaki bezplatny program do wystawiania fVAT polecacie?

    Zobacz Sknerus LE www.zwan.com.pl
    Nie jest darmowy, ale prawie, bo kosztuje aż ;-) 30 zł.

    --
    Małgorzatka

  • 4. Data: 2005-10-26 19:59:59
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    > Zobacz Sknerus LE www.zwan.com.pl

    O. Przepraszam. Sprawdzilam - tez nie ma w poszczegolnych pozycjach
    wartosci brutto.

    --
    Małgorzatka

  • 5. Data: 2005-10-27 07:54:16
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaki bezplatny program do wystawiania fVAT polecacie?

    Sprawdz jakie są na www.dobreprogramy.pl

    vertret

  • 6. Data: 2005-10-27 08:51:40
    Od: "Marcin" <s...@h...pl>

> [...]
    >
    > Moze polecic cos prostego w obsludze (samo wystawianie fvat, bez
    > ksiegowania itd) co przy azdej pozycji podaje tez wartosc brutto?

    Obejrzyj program Smart System dostępny na stronie:
    http://www.smart.icenter.pl

    Konkretnie wystarczy Ci tylko moduł Sprzedaż. Na wydruku w każdej pozycji
    jest kwota brutto

    Program można używać darmowo do pierwszych 100 dokumentów, potem możesz go
    kupić lub wykasować baze i zacząć od początku zapełniać następną.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2005-10-27 12:34:06
    Od: Roman Wantola <U...@p...onet.pl>

    http://www.pmx.pl/faktura.html

    Roman Wantola

  • 8. Data: 2005-10-27 12:39:23
    Od: "Monisia" <m...@p...onet.pl>

    Ja używam serwisu internetowego www.biurowdomu.pl
    Jest przede wszystkim bazpłatny.
    Można wystawiac i drukować faktury tak jak pisałeś.
    Dodatkowo jeśli juz wprowadzi się do systemu wszystkie faktury to
    automatycznie prowadzona jest księga przychodów i rozchodów, ewidencja VAT i
    deklaracje VAT7 i PIT5/5L.
    Dla mnie bomba, polecam.
    Monika

  • 9. Data: 2005-10-31 11:39:27
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Dodatkowo jeśli juz wprowadzi się do systemu wszystkie faktury to
    > automatycznie prowadzona jest księga przychodów i rozchodów, ewidencja VAT i

    A czy wiesz, co sie dzieje z Twoimi danymi? Jesli masz je na swoim
    dysku, to sa poniekad bezpieczne, jesli u kogos na serwerze, roznie z
    tym bywa...

  • 10. Data: 2005-10-31 12:59:08
    Od: "Monisia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monisia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodatkowo jeśli juz wprowadzi się do systemu wszystkie faktury to
    > automatycznie prowadzona jest księga przychodów i rozchodów, ewidencja VAT

    Po pierwsze, a co ma się stać z moimi danymi? Jeśli ktoś z obsługi serwisu
    ujawni moje dane to mogę wytoczyć im proces, a dane które tam trzymam, i tak
    przekazuję do urzędu skarbowego, gdzie tez nie mam pojęcia kto je ogląda. I
    najważniejsze, co komu przyjdzie z oglądania moich danych, nawet jeśli
    zobaczy je parę osób z obsługi serwisu, to i tak będą to tylko dane jakiejś
    nieznanej im osoby. Ochrona danych osobowych jest ważna, ale nie popadajmy w
    paranoję.

    Po drugie, dane na moim dysku są raczej mało bezpieczne. Nie znam się na
    komputerach na tyle by zabezpieczyć swój komputer w 100%, często mam
    problemy z wirusami, i nie raz musiałam formatować wszystkie dyski, a nie
    wspomnę już o włamaniach hakerów. Dzięki hakerom i wirusom moje dane na
    komputerze osobistym są może nawet bardziej wystawione na wgląd niż na
    serwerze zarządzanym przez profesionalną obsługę. Oni potrafią zabezpieczyć
    komputery a do tego regularnie archiwizują dane.
    Moja znajoma korzysta z jednego komputera razem ze swoimi dziećmi, niemal co
    miesiąc musi przychodzić fachowiec i podnosić system. I to nazywasz
    bezpieczeństwem?

    Pozdrawiam
    Monika