  • Data: 2003-09-16 10:26:07
    Temat: Re: Projekt konstrukcji - ile KUP :))))
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy projektowaniu konstrukcji korzysta się z pewnego szablonu i powiela
    się
    > standardowe rozwiązanie, ale w 99% wymaga to indywidualnego podejścia do
    > każdego elementu konstrukcyjnego.
    > "Każdy" budynek ma bowiem inne wymiary, przeznaczenie, usytuowanie,
    warunki
    > gruntowe itp.

    Ależ ja to wiem i wcale nie musisz mi tego tłumaczyć.
    Tyle że z tej wiedzy niewiele wynika niestety - w praktyce jest
    tak jak napisałem i z 50%KUP korzystają tylko architekci chociaż
    niekiedy element "twórczy" sprowadza się do rozplanowania
    ubikacji zgodnie z przepisami ;-)

    > Dlatego wg mnie projektowanie konstrukcji obiektów budowlanych jest
    > przejawem działalności twórczej o indywidualnym charakterze wyrażanej
    > znakami graficznymi symbolami itp.
    > nie wiem tylko czy skarbówka będzie tego samego zdania :))

    Obawiam się, że raczej nie będzie ale zawsze możesz
    złożyć pisemne zapytanie w trybie art.14

    > Pozdrówka Solek

    wzjm.Pix