    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Projekt konstrukcji - ile KUP :))))
    Date: Tue, 16 Sep 2003 13:01:35 +0200

    > Z praktyki - mam kontakt z wieloma konstruktorami,
    > ale zaden z nich nigdy nie odważył się na 50% KUP.
    > Z architektami jest dokładnie odwrotnie - dają 50% standardowo.

    Ja tam bym sie odwazyl. Dopisalbym zdanie "Wykonawca oświadcza, że dzieło
    będzie wytworem jego indywidualnej twórczości i nie naruszy praw osób
    trzecich." Tak samo bylo z darowiznami. Byly w ustawie chyba od zawsze az
    ktos zauwazyl, ze nie jest okreslone kiedy darowizna musi zostac
    wkorzystana. Reasumujac wydaje mie sie, ze nia ma zadnych powodow aby do
    takiej umowy sie doczepic. Moze Twoi znajomi zapytali sie jednego "znawcy"
    tematu i poczta pantoflowa wszyscy robia tak jak robia. Ja nie widze zadnych
    przeslanek czepienia sie konstruktorow.

    Pozdro
    Adam