eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProszę o pomoc! Sprawa bardzo pilna! Biuro Rachunkowenie nie chce wydać dokumentacji! › Re: Proszę o pomoc! Sprawa bardzo pilna! Biuro Rachunkowenie nie chce wydać dokumentacji!
  • Data: 2003-10-31 07:05:53
    Temat: Re: Proszę o pomoc! Sprawa bardzo pilna! Biuro Rachunkowenie nie chce wydać dokumentacji!
    Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > informacji
    >
    > ??? nic nie wiem o takim upowaznieniu...
    > (moze ktos pomoc ? pierwsze slysze o dodatkowym pisemnym...)

    Ano jest coś takiego -
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 3 lipca 2001 r.
    w sprawie warunków, jakie muszą spełnić płatnicy składek przekazujący
    dokumenty ubezpieczeniowe w formie dokumentu elektronicznego poprzez
    teletransmisję danych (Dz. U. Nr 73, poz. 774).
    Ale dla ZUS bardziej istotne jest, że dokumenty są przekazywane, a nie czy
    klint podpisał w biurze dodatkowy papierek. Zresztą kwestia rozliczeń ZUS
    przez biuro wynika z zawartej umowy.