  • Data: 2002-12-02 09:17:03
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pewnego pięknego (1 Dec 2002 14:24:52 GMT), Budzik
    >+ <b...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):
    >+
    >+
    >+ >Moje wątpliwości wzbudziła ostatnio pewna kwestia. Otóż załóżmy że swoją
    >+ >ewidencję przychodów i ewidencję VAT prowadzę w excelu. Nie chciałbym
    >+ >jednak aby w razie kontroli US przeglądał mi kompa lub też dostał do użytku
    >+ >pliki excela, więc wszystkie dokumenty drukuję i archwizuję w postaci
    >+ >papierowej. Czy w takiej sytuacji US może zarządać ode mnie dostępu do
    >+ >programu komputerowego
> [...]

    Hm... Możesz mi objaśnić jak obejdziesz problem pt. "przychody
    wpisane nie później niż następnego dnia" ?
    Rozp. ds. KPiR pozwala explicite wypełniać samą KPiR z opóźnieniem
    - pod warunkiem właśnie że ewidencja sprzedaży lub ewidencje VAT
    (w tym sprzedaży) są "na bieżąco". Drukować "na bieżąco" się nie da :]
    no to... jest pytanie !

    BTW: jeszcze do mojego postu nt. KPiR: co do samej KPiR pozostaje
    sporne określenie o "zbroszurowaniu" (na co zwracała uwagę bodaj Maddy).

    Pozdrowienia, Gotfryd