  • Data: 2002-12-03 02:50:49
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asgk6u$4k$1@news.tpi.pl...

    > jak np producent softu pod windows mzoe wziasc odpowiedzialnosc za
    poprawne
    > działanie swego produktu

    Może i musi (ostatecznie jego tez nikt nie zmusza aby pisal swoj soft pod
    ten sytem, jego wola) - w zakresie właśnie __swojego__ produktu (jezeli w
    sofcie do księgowania jest bład typu złe przenoszenie danych np. do rejstru
    vat czy sumowania lub konstrukcyjny źle wylicza przekroje i zaniża
    naprężenia to co Ty chcesz zwalac na system. Ostanio sam znalazlem program
    do ewidencji vat i wypelniania vat 7 który robil to źle.

    > lub pod linuxem ktory jest free i sicgaj teraz tego co
    > kompilowal jądro .

    za free to za free, znowu jego decyzja a poza tym jeżeli wie lub obawia sie
    braków w produkcie poprzednika lub współwytwórcy to niech go sobie odpusci
    ;)

    > wyobraz sobie ze ms juz bylby
    > bankrutem za niedzialajace sieci z powodu instalcji patcha do serwera .

    Ja sie nawet dziwię że nie jest a nie jest bankrutem bo ... mimo wszytsko
    to on jest siła "przewodnią" i ustala standardy (również a moze głównie
    prawne w tym zakresie i w ten sposób wygrywaja i trwają) ?

    Sark