  • 1. Data: 2003-01-28 10:46:16
    Temat: Prumerica Financial - - warto sie tam ubezpieczyc ???
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    hej,
    mam oferte na III filar z tej firmy, czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej
    materii ?? moze ktos mi poradzi gdzie moge ulokowac moje pieniadze na
    starosc.
    pozdr.
    kuba

  • 2. Data: 2003-01-28 15:41:57
    Od: "Czarnocki.kj" <c...@g...poczta.pl>

  • 3. Data: 2003-01-29 17:17:17
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "cuba" <j...@p...onet.pl> skribis:

    >mam oferte na III filar z tej firmy, czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej
    >materii ??

    po pierwsze spytaj o wszelkie mozliwe oplaty.
    Po drugie, kaz sobie zrobic symulacje (o ile taka robia) dla 0% inflacji i
    0% zysku ponad inflacje - bedziesz mial porownanie z trzymaniem pieniedzy
    w dobrym banku.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 4. Data: 2003-01-30 00:46:47
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od l:e:h /-
    > Po drugie, kaz sobie zrobic symulacje (o ile taka robia) dla 0% inflacji i
    > 0% zysku ponad inflacje - bedziesz mial porownanie z trzymaniem pieniedzy
    > w dobrym banku.

    to nie to miejsce, ale skoro już się toczy to dodam, że wszelkie
    symulacje są dokładnie tyle warte ile kasy wpłacisz na konto TU i jaką
    prowizję agent dostanie (czyt. dla Ciebie będzie warta tyle co ją sobie
    pooglądasz, chyba że dostaniesz na papierze to może jeszcze kartki do
    czegoś wykorzystasz... ;>).

    przepraszam że się rozpisałem, ale jak słyszę o symulacjach to mam
    nawroty...

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-01-31 20:56:53
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    hADeSik <h...@h...sru> skribis:

> [...]
    >prowizję agent dostanie (czyt. dla Ciebie będzie warta tyle co ją sobie
    >pooglądasz, chyba że dostaniesz na papierze to może jeszcze kartki do

    Co ty tam wiesz... jezeli komus zrobi sie smulacje i wyjdzie ze bedzie
    mial mniej niz wplaci, to bedzie sie nad tym powaznie zastanawial :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!

  • 6. Data: 2003-01-31 22:33:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003, l:e:h wrote:

    >+ hADeSik <h...@h...sru> skribis:
    [...]
> [...]
    >+ Co ty tam wiesz... jezeli komus zrobi sie smulacje i wyjdzie ze bedzie
    >+ mial mniej niz wplaci, to bedzie sie nad tym powaznie zastanawial :)

    E tam, oczywiście że będzie miał przed nosem ale nie zauważy :] !

    >+ Pozdrawiam, Leh.

    Wzajemnie, Gotfryd