    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przelew do ZUS na złe konto
    Date: Wed, 7 Jun 2006 17:11:40 +0000 (UTC)

    <k...@g...pl> napisal(a):
    > Przez moją nie uwagę dwa ostatnie przelewy do ZUS poszły na złe konto.
    > Płacę tylko zdrowotne, a poszło na społeczne.
    >
    > Co robić?
    > "Olać" sprawę i czekać aż Oni coś przyślą, czy też samemu coś napisać do
    > nich ?
    > Może jest jakiś wzór pisma w takich przypadkach... wystarczy droga
    > korespondencyjna ?

    Napisać pisemko, gdzie w krótkich żołnierskich słowach opiszesz jak
    przelałeś, a jak miało być przelane. Wysłać poleconym. Mój ZUS po
    kilku tygodniach odsyła poleconym za potwierdzeniem odbioru (5,50 zł)
    pismo, że zrobili jak chciałem, ale przypominają że trzeba wpłacać od
    razu dobrze (no jakbym sam nie wiedział) :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/