  • 1. Data: 2006-06-07 16:48:48
    Temat: Przelew do ZUS na złe konto
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Przez moją nie uwagę dwa ostatnie przelewy do ZUS poszły na złe konto.
    Płacę tylko zdrowotne, a poszło na społeczne.

    Co robić?
    "Olać" sprawę i czekać aż Oni coś przyślą, czy też samemu coś napisać do
    nich ?
    Może jest jakiś wzór pisma w takich przypadkach... wystarczy droga
    korespondencyjna ?

  • 2. Data: 2006-06-07 17:11:40
    Temat: Re: Przelew do ZUS na złe konto
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):
> [...]
    > nich ?
    > Może jest jakiś wzór pisma w takich przypadkach... wystarczy droga

    Napisać pisemko, gdzie w krótkich żołnierskich słowach opiszesz jak
    przelałeś, a jak miało być przelane. Wysłać poleconym. Mój ZUS po
    kilku tygodniach odsyła poleconym za potwierdzeniem odbioru (5,50 zł)
    pismo, że zrobili jak chciałem, ale przypominają że trzeba wpłacać od
    razu dobrze (no jakbym sam nie wiedział) :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-06-07 19:39:13
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 19:11:40 +0200, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał:

    > Napisać pisemko, gdzie w krótkich żołnierskich słowach opiszesz jak
    > przelałeś, a jak miało być przelane. Wysłać poleconym.

    Wysyłałeś konkretnie do jakiegos "działu" czy ogolnie na adres ZUSu ?

  • 4. Data: 2006-06-07 21:09:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...pl> napisal(a):

    > Wysyłałeś konkretnie do jakiegos "działu" czy ogolnie na adres ZUSu ?

    W piśmie zwracałem się do naczelnika ;-) Wysyłałem na adres mojego ZUSu.

  • 5. Data: 2006-06-10 23:27:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 21:39:13 +0200, Marcin napisał(a):

    > Wysyłałeś konkretnie do jakiegos "działu" czy ogolnie na adres ZUSu ?

    Zawsze lepiej pisac ogólnie do instytucji, czasem może się zdarzyć, że
    zwróca ci pismo źle zaadresowane, a tak... piszesz ogólnie, ktoś to czyta i
    przekazuje do działu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net