  • Data: 2007-02-15 18:28:15
    Temat: Re: Przelew podatku - jaki symbol formularza
    Od: jawa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrB. napisał(a):

    > no to widzę, że się pospieszyłem;/
    >
    > Piotr

    Ja takie samo pytanie zadałem na tej grupie ponad tydzień temu i nie
    otrzymałem żadnego odzewu. Teraz to przynajmniej jakiś głos się pojawił.
    Dzwoniłem w tej sprawie do US. Oczywiście pani, z którą rozmawiałem
    także nie była w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Stwierdziła tylko,
    że jak wpiszę PIT5L/PIT5 i w opisie podam "zaliczka na pod. doch.", to
    nic się złego nie stanie, a przelew zostanie prawidłowo zaksięgowany !
    Ciekawy jestem co inni powiedzą 20 lutego ?

    Pozdrawiam,
    jawa