  • 41. Data: 2011-12-28 12:12:14
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com>

    On 27 Gru, 21:50, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > podatkowy z wieloletnim doświadczeniem - każdy ch.j ma swój strój.
    > Niestety. Do mojego US zaproszono mnie z powodu błędnie wypełnionego
    > CIT-a, na moje pytanie, co jest nie tak, usłyszałam odpowiedź, że
    > program pokazuje błąd. Pytam jaki błąd i dlaczego, oni nie wiedzą.
    > Pokazuję im interpretację Ministra Finansów co do wyjątków w traktowaniu
    > pewnych przychodów za podatkowe, pan zajarzył i powiedział, że u nas
    > pani naczelnik inaczej to interpretuje, no i system pokazuje błąd.
    > Także ja dziękuję, postoję. Poprawiłam, jak chcieli, a że pierdoły

    naturalnie dla swietego spokoju zloze wniosek o interpretacje
    indywidualna

    pozdrawiam
    P.

  • 42. Data: 2011-12-28 12:21:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Dec 2011 13:34:27 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Swoją drogą to, ze Ministerstwo Kultury i czegoś tam ma decydować czy
    >programowanie jest twórczością jest niezłym idiotyzmem.

    A może?

    Art. 1.
    1. Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności
    twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek
    postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia
    (utwór).
    2. W szczególności przedmiotem prawa autorskiego są utwory:
    1) wyrażone słowem, symbolami matematycznymi, znakami graficznymi
    (literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne oraz programy
    komputerowe);

  • 43. Data: 2011-12-28 12:26:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    > A może?

    A o to już pytaj autora watku - to on występował z zapytaniem do
    Ministerstwa Kultury - nie mam po jęcia, po co...

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-12-28 13:23:11
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com>

    On 28 Gru, 13:21, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > 1) wyrażone słowem, symbolami matematycznymi, znakami graficznymi
    > (literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne oraz programy

    o to pieknie umiesz kopiowac z ustawy o prawie autorskim to jeszcze
    wczytaj sie w dokumenty zusowskie kiedy
    "Twórca" podlega pod ubezpieczenia spoleczne i kto o tym decyduje a
    pozniej dla przyzwoitosci prosze Cie i tego Pana ponizej o
    niewypowiadanie sie.

  • 45. Data: 2011-12-28 13:27:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Dec 2011 05:23:11 -0800 (PST), Przemyslaw Rokicki
    <d...@g...com> wrote:

    >o to pieknie umiesz kopiowac z ustawy o prawie autorskim to jeszcze
    >wczytaj sie w dokumenty zusowskie kiedy

    ZUS to "insza inszość". Ja odniosłem się tylko do powyższego
    fragmentu.

    >"Twórca" podlega pod ubezpieczenia spoleczne i kto o tym decyduje a
    >pozniej dla przyzwoitosci prosze Cie i tego Pana ponizej o
    >niewypowiadanie sie.

    prośba odrzucona :-)

  • 46. Data: 2011-12-28 13:35:02
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com>

    On 28 Gru, 14:27, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > ZUS to "insza inszość". Ja odniosłem się tylko do powyższego
    > fragmentu.

    a to spoko to wtedy nic do postu nie mam

    pozdrawiam

    P.

  • 47. Data: 2011-12-28 17:57:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.12.2011 12:50), Przemyslaw Rokicki wrote:

    > nie jest zabawne jezeli w gre wchodza male kwoty i sprzedaz miedzy
    > innymi na allegro

    Tym zabawniejsze się robi.

    p. m.

  • 48. Data: 2011-12-28 17:58:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.12.2011 13:12), Przemyslaw Rokicki wrote:

    > naturalnie dla swietego spokoju zloze wniosek o interpretacje
    > indywidualna

    Wrzuć treść wniosku na grupę. Pośmiejemy się.

    p. m.

  • 49. Data: 2011-12-28 22:30:20
    Od: Paulinka <p...@w...pl>

    Przemyslaw Rokicki pisze:

    > nie jest zabawne jezeli w gre wchodza male kwoty i sprzedaz miedzy
    > innymi na allegro

    Załóż najprostszą DG. Marketingowo wyglądasz teraz jak drwal, który
    kijem chce rąbać drzewo.

    --

    Paulinka

  • 50. Data: 2011-12-28 22:30:53