    From: "Iwona Z" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przychody < 40tys - można zrezygnowac z Vatu ?
    Date: Thu, 25 Mar 2004 08:42:22 +0100

    Użytkownik "Olek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3ru8u$lrq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wczoraj czytam nowe przepisy o Vacie i stoi jak byk, że jesli w ubiegłym
    > roku nie osiągnąłem 40900 zł przychodu to juz nie jestem Vatowcem .
    > Czy coś źle czytam ?
    > Jeżeli to prawda a ja już wystawiłem w tym roku kilka faktur, to czy mogę
    > zacząć wystawiać bezvatowe (po zgłoszeniu sie oczywiście w US) ?
    >
    > Ja wczoraj dzwoniłam do US i powiedzieli mi że to nie prawda, ale to może
    tylko w moim przypadku, Pani zapytała od kiedy jestem vatowcem i kiedy
    odpowiedziałam że od marca zeszłego roku to że zrezygnować z vatu mogłabym
    dopiero po upływie trzech lat. I musiałabym to zrobić na jakimś tam ich
    druczku, a na pewno już nie przestałabym być vatowcem obligatoryjnie. Tym
    bardziej że sama zrezygnowałam przy zakładaniu działalności ze zwolnienia.
    pozdrawiam