    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przyjazne Panstwo
    Date: Mon, 18 Feb 2008 10:53:17 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 luty 2008 20:58
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fpa3kh$cua$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zauważ uprzejmie, że to nie jest strona do przesyłania wszelkich możliwych
    > pomysłów (choć i taka by się przydała moim zdaniem), ale do przesyłania
    > pomysłów zmniejszających biurokrację.

    Biurokracja to jest w Polsce mała. Już mówiłem, wali mnie to, że raz w życiu
    obskoczę 3 okienka a nie 1 przy zakładaniu DG. Bardziej mnie martwi to, że
    z tej DG płacę haracz na stado nierobów.

    Właśnie wróciłem z przychodni od medycznych. 500zł miesięcznie a nawet o L4
    raz na 4 lata się trza prosić. Dziwka na mnie nawrzeszczała, że ją zarażam
    i że nie mam zaświadczenia z zakładu pracy, że pracuję tam. Jakbym nie
    pracował, to bym nie brał L4 na ten zakład pracy, bo po grzyba....
    Rozchorowałem się to mam latać po sekretariatach po zaświadczenia? A jakbym
    nie zarażał, to bym do niej nie lazł.

    W Niemczech jest duża biurokracja a nikt nie narzeka. Bo przyjazność państwa
    nie polega na tym, że zamkną 2 okienka a pod 3 będzie większa kolejka.....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl